Tuesday, November 5, 2013

Record: Saritura in lungime (4.44 m)

Vali Toboc - Campion roman la saritura in lungime
Data: 5 Noiembrie 2013
Fiind clasa a VIII-a am doar o ora de sport pe saptamana.Am sarit dupa Favian, un coleg cu care am o rivalitate constructiva la sport.El a sarit 4.05 m, iar eu am sarit prima data 3.97m , apoi 3.98 m.M-am simtit foarte rau,eram sigur ca il voi intrece.Mereu ies primul la proba asta. Apoi dupa ce am facut ora viitoare antrenament pentru testare mi-am dat seama ca aceia a fost testarea initiala. Cand am dat proba Favian a sarit 4.08m, iar eu cu nisipul in adidasi am sarit 4.26 m, apoi am sarit 4.44 m. Deja imi intrecusem asteptarile. El spusese ca nimeni nu il mai intrecea daca nu am facut-o eu pentru ca a sarit cu 7 cm mai mult ca mine. Acum eu am sarit cu 36 cm mai mult ca el :D

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments