Saturday, February 8, 2014

Sunt cam rosu la fata

Dupa ce o iarna grea ne-a atins municiupiul, Focsani in 2014, Iulian si Rares m-au invitat sa ne distram ca tot am avut o saptamana de vacanta in plus datorita vremii. Pe 6 Februarie 2014 Iulian m-a sunat in jur de ora zece dimineata si mi-a zis sa ma imbrac peste o ora. Mai tarziu, la 10:40 m-a sunat si eu deja uitasem. Am aruncat 2-3 haine pe mine si am plecat. M-a intrebat Iulian in drumul spre Rares daca stiu vreo pizzerie. Eu i-am spus ca stiu mai multe brutarii decat pizzerii :)). Am ajuns la Rares. Am stat in fata usii lui 2 minute, dar a fost destul cat sa ne luam o observatie de la femeia ce ne-a deschis usa la bloc. Iulian i-a spus lui Rares:
-Esti nesimtit ba ! :)) Eu i-am spus:
-Da!
-De ce? Spuse Rares.
-Stam si noi 2 minute in fata usii tale si ne luam observatie din cauza ta :))
Apoi nu stiam la ce pizzerie sa ne ducem. Rares spunea sa ne ducem la aia la care scrie Pizza. I-am spus ca la toate pizzeriile scrie pizza :)). Ne-am dus pana la urma la Pizzerie Unique. Era o pizza porc sau ceva de genul. Spune Iulian:
-Va iau o pizza porc de-asta pentru porci ! :))
Ne-am luat o pizza mare ca sa mancam toti 3 din ea, desigur, nu era pizza porc :)).
Apoi il intreaba Iulian pe Rares ce vrea de baut. Rares spune ca nu stie. Apoi ma intreba pe mine. Ma uit la toate bautarile si toate erau racoritoare. Spune Iulian:
-Dupa cum te uiti ai vrea o bere :)
-...
-Dupa raspuns sigur vrei o bere :))
Ne-am luat 3 Fanta la 4 lei fiecare. Am platit eu, cu banii lui Iulian desigur. Si mi-a ramas un leu si l-am luat. Iulian: Trebuia sa ii lasi bacsis :))
Razvan: Leul asta inseamna un jeton la Appollo :)
Am iesit si ne intrebam daca sa luam taxi-ul sau sa ne ducem pe jos... Iulian a oftat pentru Taxi. In taxi ma suna Alex si ma intreaba daca sunt acasa, eu ii spun nu, apoi imi inchide.
Am ajuns la Appollo.
Rares: Ar fi culmea sa fie inchis.
Razvan: Am avea o amintire frumoasa :)
Iulian: Daca e deschis avem o amintire mai frumoasa.
Era deschis. Ne-am dus direct la masa de Biliard.
Meciurile au fost urmatoarele cu invingatorul la masa:
Rares-Iulian
Rares-Razvan
Razvan-Iulian
Iulian-Rares
Rares-Razvan
Rares-Iulian
Primele 3 meciuri au fost cele mai bune din toate :D. Am jucat vreo 2 ore. Dupa ne-am pus toti la o masuta am jucat macaua. Eram sunati toti, pe rand de Marian. Apoi de Adrian care era rugat de Marian sa ne sune. :))
Dupa ne-am jucat la jocuri Arcade. Pot sa jur ca toate erau de PSX. M-am jucat prima data Tekken 3. Am ajuns la Stage 7, a incercat si Rares, dar a ajuns la 3 . Am plecat pe jos si am mai povestit ceva chestii pe drum. Iulian a ajuns acasa primul. Eu am vrut sa il conduc pe Rares. Cu leul ce mi-a ramas de la  restul de la pizza si cu un leu de la Rares mi-am luat o apa :)). Imi era o sete colosala :). Rares si-a luat o punga de stafide invelite in ciocolata, mancare de regi, nu gluma. Coada era imensa. Am iesit pana la urma din Lidl. Nu am terminat punga cu Rares pana acasa la el asa ca mi-a dat-o mie. Am mancat-o pe drum. Eram satul, plin. Nu mai puteam. Am ajuns acasa si am dormit ca un porc...
-----
A doua zi m-am dus la meciul lor de baschet, Focsani-Hus .Marian m-a contactat pe Facebook, am spus ca poate vin. Apoi m-a sunat mai tarziu la telefon si am venit. Nu stiam unde trebuie sa vin. Din fericire am ajuns unde trebuia in a 2-a repriza. Intru in sala si il intreb pe Marian:
-Unde-i tabela de marcaj?
-Acolo!
-Unde-i marcajul?
-Il tine ala dupa banca :))
.Am discutat multe cu Marian pe banca. M-am enervat, puteau sa ii bata cu mult, dar totusi erau condusi. Dupa meci nu a stiut nimeni scorul. M-a intrebat Rares:
-Vii pe drum cu mine?
-Da
Adrian: Razvan, Marian, veniti la mine?
Razvan: Acum ma duc cu el :))
Marian a plecat pe la 15:30. Eu am stat la Adrian pana in jur de 18:30.

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments