Monday, September 23, 2013

Fericirea trebuie asteptata

Era a 2-a zi de scoala in clasa a VIII-a, ziua in care primisem manualele la scoala.Alex un prieten bun ma cheama afara. Ne ducem la un fost teren de baschet ce s-a transformat in teren de fotbal, terenul care m-a facut  un jucator bun de baschet, locul in care am inceput, terenul de la Lidl. Erau niste baietei cu 2-3 ani mai mici ca mine, am reusit sa nu ma fac de ras.Am stat si in poarta si vorbeam la telefon in acelasi timp. La telefon vorbeam cu un prieten ce m-a sunat si a zis ca imi da o bere. Un baiat de acolo zicea:
-Ba, tu nici cand vorbeste el la telefon nu ii dai gol !
Iulian m-a mai sunat o data si a zis sa il tin pe Alex aproape ca ii da si lui o bere.Pana la urma a venit, cam greu,dar a venit. Ne-am dus in parcul din cartierul nostru.
Iulian: Razvane, daca nu-i liber ii dai afara pe toti !
Razvan: Si daca-s femei ?
Iulian: Le dai afara si pe ele !
Alex: Uite ca e liber.
Razvan: I-am dat eu pe toti afara dinainte !
Iulian ma trimite sa i-au o bere si 2 pachete de seminte cu 10 lei.M-am dus sa cumpar bere Ciuc, n-avea, Timisoreana, n-avea.Am luat Bergenbier la 2,5 L cu 8 lei si 2 pachete de seminte, 1 leu bucata. Am ajuns in parc
Iulian: Razvan, te bag in pizda ma-tii, nu vroiam de-asta
Razvan: Da, n-avea frate nimic din ce vroiai
Iulian: Ba deci daca eu castig, TE BAG IN PIZDA MA-TII,Razvane...Uite ba, bere (scria pe capac)

Am sunat un prieten si pe fratele meu sa ia berea de la magazin. Am fost in tot cartierul,dar n-avea nimeni. Ne-am dus inapoi la Lidl. Am consumat restul de bere acolo.
Razvan: Iulian,  zi-le colegilor maine... Bai,frate si cand eram suparat mi-am luat o bere,eram tot suparat,apoi a mai venit o bere.
Am uitat berea in parc.Eu m-am uitat inainte sa plec pentru ca ramasesem in urma pentru ca l-am lasat pe un baiat sa vorbeasca la telefon
Razvan: Iulian, castigi si tu ceva si lasi in parc premiul ...
Iulian: Lasa ba, am castigat eu si o masina si n-am luat-o, mor eu acum de o bere :))
A doua zi Alex vine la scoala cu acel capac pe care scria unul din cele 2.000.000 de beri. Si ea sa fie o zi frumoasa...

Data: 17.09.2013

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments