Monday, October 7, 2013

Regele FIFA pentru 3 zile


De-abia mi-am scos Playstation 2-ul ca sa ma joc iar pe el, fratele meu a vrut sa jucam Fifa si eu am zis... De ce nu?! Am reusit sa il bat in toate modurile posibile si la Fifa 2013 si la Fifa 2014:



Fifa 2013:
3 Octombrie 2013 - Fratele meu a jucat cu Anji Mahacikala, iar eu cu Borussia Dortmund, scorul a fost 2-1 pentru mine
3 Octombrie 2013 - A vrut o revansa imediat dupa cu aceleasi echipe ca sa imi dovedeasca ca e mai bun. A fost un meci foarte strans care s-a terminat cu 0-0, dar fratele meu a vrut sa jucam in Extra Time unde l-am batut in ultimele 10 minute cu 1-0

Fifa 2014:
4 Octombrie 2013 - Am dat Rematch unui meci pe care fratele meu l-a castigat cu aceleasi echipa cu un prieten.Fratele meu a jucat cu Anji Mahacikala, iar eu cu Bayern Munchen, scorul a fost 1-0 pentru mine.
Acum fratele meu a zis ca e de vina echipa si a ales alta
5 Octombrie 2013 - Fratele meu a ales Arsenal,iar eu Bayern Muchen. L-am distrus pe fratele meu in acesti meci ce s-a terminat cu 2-0 cu foarte multe ocazii pentru mine
5 Octombrie 2013 - Fratele meu a ales Spania,iar eu Argentina... A fost un meci foarte echilibrat unde am trecut de Extra Time si am ajuns la penalti... Unde am reusit sa castig cu 4-2 pentru ca fratele meu a ratat un gol de nervi...
Atunci fratele meu a zis ca nu mai joaca niciodata cu mine FIFA :))

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments