Wednesday, December 18, 2013

Norocul lui 200


Era Miercuri, 18.12.2013,ziua in care am dat teza la Matematica. Am avut prima ora teza, 2 ore consecutive, apoi Romana in care numai am vorbit, apoi corectare tezei si apoi doamna de romana nu a mai venit si am facut direct Fizica. Deci am scapat cu o ora mai devreme, la 13:30.Trebuia sa ma duc la Iulian sa il ajut cu ceva la PC.Rares m-a intrebat daca vreau sa merg cu el si i-am zis lui Iulian daca vrea, eram si cu Alex, iar el a zis nu.Deci mergem, am spus eu.Am mers cu el, a venit si Adrian din spate.Am mers ce am mai mers.Adrian a vrut sa stam cu el sa il asteptam pe Favian.Dar noi ne-am dus in fata.Ce sa vezi Alex si Iulian au vazut o bancnota de 100 de lei,Alex s-a repezit sa ii ia, dar Iulian i-a luat.Ce sa vezi?! Erau 2 bancnote de 100 de lei


.Ne-am mirat cat noroc am putut avea.Toate evenimentele s-au aliniat in asa fel incat Iulian sa ii gaseasca.Apoi s-a dus la Lidl, a luat vreo 7 croisant-uri si 3 energizante.Ne-am vazut si cu vreo jumatate de clasa si nu credea nimeni ca i-a gasit, noroc ca eram noi sa confirmam.Un coleg spunea ca a gasit maxim 50 de bani odata.Apoi am ajuns la el si l-am ajutat.In drumul spre scoala si-a mai luat un suc Mirinda, mic si mie un Mountain Dew,tot mic.Am asteptat vreo ora sa dam felicitarile ce trebuia sa le dam profesorilor.Ne-am dus la doamna Arghirescu, cea de desen, cea careia trebuia sa ii dau eu felicitarea.Am spus ca ii dau felicitarea cu...Iar ea spune:
-Cu intarziere :))
A spus ca ii da si domnului de Engleza felicitarea lui Iulian. Si fix dupa ce am plecat noi l-am salutat pe domnul Candescu. De cand i-a gasit Iulian a fost intr-o fericire maxima. Radea tot drumul. A fost o zi foarte norocoasa. Iulian a cheltuit 30 de lei, deci a ramas cu 170 de lei in cap. Iulian a crezut tot drumul ca viseaza si imi cerea sa ii dau palme peste ceafa :))

Pana pe 24 Decembrie 2013, Marti, s-au dus ambele sute de lei noi, unul cheltuit, iar celalalt pierdut fix in ajun de Craciun. Ma rog, a fost furati de niste tigani. Iulian a spus exact asa:
-Dumnezeu mi i-a dat, trebuia sa mi-i si ia ! la care eu am spus:
-Ti i-a luat Dumnezeu sau tiganii ?! :))

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments