Monday, December 30, 2013

Mai bine ma bateam cu Froch

Era Luni, 30.12.2013. prima zi din a 2-a saptamana de vacanta de iarna.Imi faceam aplicatia de Android pentru acest blog cand deodata ma suna Rares, ma cheama afara. El a vrut sa ia pocnitori, petarde, artificii, de toate.Am ajuns la el acasa si mi-a dat ghiozdanul pe geam. L-am bagat pe sub geaca. A luat din piata cam de 100 de lei. Am iesit din piata si i-am dat ghiozdanul lui Rares. Pe drum am vazut ca se chinuia un baiatel de maxim 10 ani sa traga o geanta. Mi-a spus:

-Baiatu', ma ajuti si pe mine?
-Pana unde te ajut?
-Pana acasa.
-Nu pot, frate!
-NU! NU! STAI!
L-am ignorat, pentru ca eram cu Rares si oricum aveam treaba. Apoi ne-am intalnit cu mama lui Rares, a fost prima data cand am vazut-o, din cate imi amintesc mi-a spus ca o chema Eliza. Era foarte sociabila, m-a intrebat unde vreau sa dau la liceu, unde fac revelionul etc... Apoi am lasat geanta la mine acasa, Rares nu a vrut sa mearga cu liftul, cica e dracu' in persoana liftul meu :)) .Apoi l-am chemat pe Dobrin afara. A spus ca o asteapta pe mama sa, sora lui ca e cu ea si pe Potop. Am mers in Piata Unirii, iar Dobrin a dat Check-In pe facebook. Ne-a dat tag tuturor :| .Au vrut sa mergem toti la patinoar. Eu am zis de la inceput ca nu merg pentru ca nu stiu sa patinez, ma fac de ras, bag greu la cap etc...Ne-am dus la mine acasa ca sa isi ia ghiozdanul cu "marfa". Rares s-a rugat de mine tot drumul sa vin la patinoar, pana la urma nu am vrut sa se supere si am zis da. Am bagat pe furis ghiozdanul ca niste mafioti. A venit cu noi si fratele lui Rares de vreo 21 de ani si sora sa de 4 ani. Tot drumul am vorbit despre pocnitori, artificii etc...Am ajuns la patinoar si nu stiam nici unde sa dau banii. Potop ma impinge si ii spun:
-Iti dau doua ba tigane !
La care, mama lui Favian, un coleg din clasa, spune:
-Da-i ma! :)
-Sarut-mana!
Am inceput la 17:20 si aveam o ora de stat.
Mi-am pus patinele cu greu si am intrat la patinoar. Nu aveam habar. Am facut cam 30% din tot patinoarul cand am inceput. Apoi am vazut niste baieti pe care ii cunosc.Erau Tamer si Dorin.Dorin mi-a spus ca si el ar fi facut la fel pentru ca stie sa patineze cum stiu si eu :)). Tamer m-a salvat prin nenumaratele lui intrebari..I-am spus lu' Rares ca mai bine ma bateam cu Froch. Ai dat 20 de lei ca sa razi de mine :)) .Am stat cu ei 45 de minute. Au fost salvarea mea. Apoi a venit timpul sa plece. Le-am spus ca ii iubesc, sa nu plece, lucruri disperate :)). Pana la urma am facut restul de 70% si am facut in total o tura :)). Am discutat si cu un baiat, Papadie, ma inteleg bine cu el. Avea cu el un PSP 1000. Am mers cu el, mi-am luat ramas bun si asta a fost prima mea experienta pe gheata.

No comments :

Post a Comment

Recent Posts

Facebook Comment Box

All Comments